Genel Katılıma Açık Seminerler


Organizasyonda Etkinliği ve Verimliliği Artırmak İçin Hazırlanmış Özel Bir Program

OGEM SEMİNER SALONU/BALMUMCU
Kayıt ve Bilgi : 0212 211 66 61 / info@ogem.com.tr

 


PROGRAMIN SİZE FAYDALARI

Müşteri Odaklı Satış Teknikleri programına hoş geldiniz!
Programın sonunda :

*

Mevcut müşterilerden daha yüksek verim alacaksınız

*

Yeni ve sürekli müşteriler edineceksiniz

*

Kayıp müşterilerinizi geri kazanacaksınız

*

Çalışanlar müşteri ihtiyaçları ile firma ihtiyaçlarını dengelemeyi öğrenecekler

*

Satış ekibi satış hedeflerine ulaşmak için kullanılabilir mantıklı sade taktikler öğrenecek
* Satışçılar işlerinde başarılı olmak için ihtiyaçları olan satış becerileri edinecekler
   
Kimler Katılmalı
Müşteri ile sıcak temasta olan personel ve yöneticiler





PROGRAM

 
1. Gün
09.30 Hoşgeldiniz / Tanıtım
10.00 1. Seans : Pazarlama ve Satış Nedir?
Satışta başarı unsurları
Satış yetkinlikleri
11.00 Ara – Çay/Kahve
11.15 2. Seans :Satış Süreci
  • .
Zihinsel tutumun önemi
Araştır / Ayrıştır

Öneri ve Satışı kapama
12.30 Öğlen Yemeği
14.00 3. Seans : Satışta İletişim Becerileri
  •  
Dinle / Doğrula ve İzle
Soru sor ve anlat
15.30 Ara – Çay/Kahve
15.45 4. Seans : Satış Becerileri
  • .
Uyum sağla
Fırsatları belirle
17.00 1. Günün Sonu
 2. Gün
09.30 1. Günün Özeti
10.00 5. Seans : Satış Becerileri
  • .
Özellik-Fayda-Çekicilik analiziEngelleri aşma
11.00 Ara – Çay/Kahve
11.15 6. Seans : Satışta NLP Uygulamaları
  •  .
Uyum sağlamak için
Olumlu lisan kullanmak
12.30 Öğlen Yemeği
14.00 7. Seans : Engelleri Aşmak
Zor müşteriler
Fiyat itirazları
15.30 Ara – Çay/Kahve
15.45 8. Seans : Özel Uygulamalar
Rol canlandırma
Video çekimi
17.00 Programın Sonu

Fiyat :
250 YTL Gün+KDV/Kişi

Öğrenci/Öğretmenlere %50
Basın üyelerine %50
Kobiler %40
Gruplar 3-5 Kişi %10
6+ Kişi %20

Kayıt : 0212 211 66 61
info@ogem.com.tr

Kayıt formu için
buraya tıklayın

 
MÜŞTERİ ODAKLI  SATIŞ NEDİR?
 
Kısaca satışçıların ve organizasyonun mevcut ve muhtemel müşterilerine odaklanarak başarıya ulaşmasını sağlayan sistemdir.
Ana unsurları :
  1. Müşterilerin araştırılması/ayrıştırılması
  2. Müşterilerle temas edilmesi, ihtiyaçlarının doğru olarak belirlenmesi
  3. Müşterilere özel ve uygun önerilerin yapılması
  4. Önerilerin izlenip şirket ve müşteri ihtiyaçlarını dengeleyecek şekilde sonuçlandırılması
Bu adımlar her birinde satışçıların kullanılması gereken iletişim ve satış becerileri bu programın konusu.
Satış becerileri :
  1. Uyum sağlama  
  2. Fırsatları belirleme
  3. Ürünün çekiciliğini vurgulama
  4. Engelleri aşma
* - Amaç, hedef birliği
- İş bölümü
- Süreçler üzerinde antlaşma
- Paylaşım, katılım
- Ekipdaşlık
İletişim becerileri
  - Dinlemek/Doğrulamak
- İzlemek
- Soru sormak
- Anlatmak


 
Başarı İçin İletişim

“Müşteri Odaklı Satış” süreci Müşterilerin araştırılması Müşterilerin ayrıştırılması teknikleri :
*
En değerli müşteriler (EDERLER)
*
Büyüme potansiyeli olanlar (BÜMLER)
*
Sıfır altı müşteriler (SAMLAR)

Müşterilerle temasta kullanılacak beceriler :
* Dinleme/Doğrulama becerileri
* Soru sorma / İzleme becerileri
* Güven sağlama becerileri
* Fırsatları belirleme
* Telefon temaslarında dikkat edilecekler

Müşterilere özel ve uygun öneri yapmak için dikkat edilecek hususlar
* İyi bir sunuşun özellikleri
* Anlatma becerileri
* Telefonda sunuş

Müşteri tipleri
* Şikayetçi/Kızgın/Dağıtıcı/Hesapçı/Dengeli müşteri

 
 
Yöntem 

Müşteri Odaklı  Satış programı kapsamında
* Satış elemanlarına “Müşteri Odaklı Satış Teknikleri” eğitimi veriyoruz
* Satış ekibine “Müşteri Odaklı Satış Süreçleri” modülü ile danışmanlık hizmetleri sağlıyoruz
* Satış yöneticilerine “Müşteri Odaklı Satış Yönetimi” eğitimi veriyoruz.

Modüler yapıdaki program firmanın ihtiyaçlarına göre şekillendirilebiliyor.

Çalışma atölyesi şeklinde olan programda katılımcıların konuyu anlama, onaylama, öğrenmeleri ve uygulayabilmeleri için : 
  - Testler
- Grup çalışmaları
- Rol canlandırmaları
- Video çekimleri
- Müzikli, eğlenceli oyunlar
- NLP uygulamaları

içeren çalışmalar yapıyoruz.


BİZİMLE BİR YOLCULUĞUNA ÇIKMAYA DAVET EDİYORUZ !


PROGRAMI SUNANLAR
 
Bülent Özsoy
Talas-Tarsus Amerikan Kolejlerinden sonra Robert Kolej’de Makine Mühendisliği okudu. Yurt içi ve dışında anahtar teslimi inşaat projeleri ve uluslararası demir-çelik ve ilgili ürünler ticareti ve yöneticilik yaptı. Larry Farrell, Dr. Frank Cardelle gibi uluslararası ün yapmış eğitici ustalarla çalıştı. OGEM’i 1998’de kurdu. Deneyimlerini,kendilerini ve organizasyonlarını geliştirmek isteyenlerle paylaşıyor. Liderlik, stress yönetimi ve satış, uzmanlık alanları.
 

Sema Özsoy
Sivil toplum kuruluşlarında aktif görev aldı.Arnavutköy Amerikan Kız  Kolejlerinden sonra Galatasaray Üniversitesinde kimya mühendisliği okudu.Robert Kolej M.D.,İZEV gibi
birçok sivil toplum kuruluşunda kuruculuk ve yöneticilik yaptı. OGEM’in kurucu ortağı. Yaşayan Değerler : Bir Eğitim Programı’nın Türkiye koordinatörlüğünü yapıyor. Katkısı daha çok konuların yaratıcı, kişisel gelişim ve doğru zihinsel tutum ile ilgili yönlerin de NLP uygulayıcısı eğitimini İngiltere’de International Training  Systems’de Ian Mc Dermontt ile NLP Master eğitimini ise ABD de NLP Üniversitesinde Robert Dilts ile tamamladı.