Toplantı Yönetimi

Toplantılar çoğumuz için genellikle birer karabasan veya kabustur. Acaba böyle olması iş hayatının bir yazgısı mı yoksa değişebilir mi? Doğru zamanlanmış, planlanmış ve uygulanmış bir toplantının çalışanların motivasyonunu da artıracağını düşündünüz mü? Bu çok kolay, yeter ki çalışanların hepsi bunun prensiplerini bilsin (yalnız siz değil). Bu programdan sonra ekiplerinizin ve organizasyonun tümünün verimlilik ve etkinliğinin artığını göreceksiniz. Aşağıdaki içerik bilgilerini inceleyerek ihtiyacınız olan alanlarda çalışma yapabilirsiniz.

• İyi Bir Toplantının Amaçları
• Hazırlık
• Davet
• Toplantının Akışı İçin :
- Toplantıdan Önce Yapılacaklar
- Toplantı Sırasında Dikkat Edilecek Hususlar
- Toplantıdan Sonra Yapılacaklar
• Toplantı Tipleri ve Tiplere Göre Toplantı Süreçleri
- Rutin Kontrol Toplantıları
- Problem Çözme Toplantıları
- Yön Belirleme Toplantıları
- Yatırım Kararları İçin Toplantılar
• Toplantının Sonlandırılması
• Değerlendirme
• Başkanın Önemi
• Beyin Fırtınası