Zaman Yönetimi

Çalışanların kendilerini ve işlerini organize edebilmeleri, öncelikler koyabilmeleri ve onlara uyarak çalışabilmeleri kişi ve organizasyonun verimliliğini, etkinliğini artıran en önemli unsur. Gösterilen özel tekniklerin uygulanmasıyla zamandan tasarruf, israf edilmiş zamanı ve çalışmayı bölen kesintileri azaltmak, baskı altında en az stresle çalışmak programın amaçları.

Aşağıdaki içerik bilgilerini inceleyerek ihtiyacınız olan alanlarda çalışma yapabilirsiniz.
• Zaman nedir?
• Zaman yönetimi nedir?
• Niçin zaman yönetimi?
• Niçin zamanınızı yönetemiyorsunuz?
- İki yanlış düşünce
- Zaman hırsızları
- Önemli – önemsiz – acil – acil olmayan işler
• Zamanımız nasıl yöneteceğiz?
• Zaman yönetimi kanunları
1.Kanun : Zamanınızı yönetmek hayatımızı kontrol etmektir
2. Kanun : Hayatımızı yönlendiren değerler mutluluğumuzun da temelini oluşturur
3. Kanun : Günlük eylemleriniz hayatımızı yönlendiren değerleri yansıtıyorsa huzura kavuşursunuz
4. Kanun : Önemli bir hedefe ulaşmak için “Refah/Rahat Bölgenizi” terketmelisiniz
5. Kanun : Günlük planlama, isteklerinize odaklanmanızı sağlayarak zamanınızı kontrol etmenizi sağlar
• Özet zaman yönetimi programı
• İhtiyaç çemberi